Uppochner it is

ψΔςΜ↑η€
.
Pnille vart ju hos mig i helgen, men jag hittar inte min sladd till iphonen så det blir inga bilder på dee.
Men vi hade det mysigt när vi gjorde inte så mycket!
Hon kom fredag och då blev det slapp, handla och laga mat.
Lördagen var hon med mig när AIK tjejlag spelade match mot killarna och även hon vart med och spelade:) Hon var duktig!!!! Sen var det att äta mat och gå till hemmakväll för att köpa gotte och sen kolla film.
På söndagen sov vi länge och gjorde antagligen inte så mkt här heller??
.
Katterna har inte varit så förtjusta i kattsängen mamma gav dom så jag bestämde mig för att lägga undan den ett tag.. slängde den i hörnet så den landa uppochner... då hittade jag detta....??
.
Även nu när jag städar hittar han den..
Jag hittade även Shila i den igår:)
Så uppochner får det bli!
.
Nä nu får jag diska..
SNART KOMMER ALLA HEM!!!
Fantastic 6 day it is på lördag,, och en fripasagerare vid namn Johnnie;)
.
och Yasmines val av låt this time:
Train – Drive By
ψΔςΜ↑η€

Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

så får det bli...uppochner...roligare är det inte är som det ska =))

2012-02-23 @ 22:29:56
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0