Live your dreams

ψΔςΜ↑η€
.
På jobb i dag hamnade jag och Jimmy i en hur vi vill leva våra liv diskussion.
Han sa att jag nu har världens chans till att göra precis det jag vill,, ta tjänstledigt och bara sticka iväg.
Jag påpekade att jag tänkt samma tanke, men inte riktigt vet vad jag vill göra.. men sen slog det mig... D vet jag ju visst!! Direkt kunde jag säga två saker:
- Åka iväg på en riktigt stor segelbåt i någon månad och jobba- hissa segel, klättra i master och svettas.
- Min dröm....  Surfa
.
Sen kunde jag inte sluta tänka på det.
Vad vill jag och vad har jag alltid velat göra, Jo surfa!!
Jag har verkligen största chansen just nu att göra detta! Precis nu!!
.
Så jag började med att leta upp en av Robins kompisar på facebook som sysslar mycket med surfing runt omkring.
Jag mailade honom och hoppas få lite tips om ställen jag kan åka till.
Det första jag vill göra är att iaf en månad dra iväg och testa mina vingar!
.
Jag är avundsjuk på Anna för att hon åker iväg och reser under långa perioder..
men vaffan! jag har ju min chans nu!!
MAKE IT HAPPEN
.
http://www.youtube.com/watch?v=3KG5CXwOcc4&feature=related
.
.
.
.
ψΔςΜ↑η€

Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

mja ,, ja vejt intä ;P haha kan vi inte ba surfa på mobilerna istället.. ;D

2012-03-01 @ 22:26:35
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0