Why not Always!

ψΔςΜ↑η€
Har vart i Göteborg och det var- Nästan helmysigt!
Kom på Torsdagen och då blev det att äta på Wood med Annelie, Håkan, Ludde och Simona vilket var riktigt fint!
När restaurangen tände så gick vi vidare till Glenns sportsbar.
.
.
Fredag blev det att hälsa på Simona på Jobbet:)
Och Samira på hennes jobb:)
En Fredag i Göteborg på egna ben! Mkt trevligt att Simona laddade ner en App som gjorde att jag numera utan problem kan åka spårvagn själv! Haha
.
Fredag kväll Blev det fika med Vicki Och Simona
.
.
På Lördagen mötte jag upp Sam i Stan där vi gick runt främst på Femman.
Käkade lite, babblade lite å sånt..
Råkade ut för en incident med skåp 20, men det löster sig senare vilket resulterade i glädjetjut och glädjedans:D
Det bev en fika med Simona när hon slutat och sen hem för att göra sig iordning för att spendera tid med Joss och Tobbe = utgång
.
Kvällen var...
Riktigt kul att Joss och Tobbe kom upp
Mindre trevligt med en äcklig toalett
Trevligt slut på kvällen när jag till sist åker spårvagn för att sova hos Samira och Akram,, André ringde och ville ha kod till min lägenhet, vilket ledde till ett långt och just då härligt samtal!!
.
Samira♥ Så J*vla glad att hon finns i mitt liv!!
.
Söndag blev det staden med Samira igen..
vi hittade en räktig nice klänning till Sam & jag tvingade flickebarnet att posa framför kameran.
Bortse från brallor och byt ut mot svarta tunna.. uullala
.
Senare kom Joss och Tobbe och hämtade mig för att dra vidare till Lovely H-stad!
Men blir kanske till Götet i helgen igen för att fira Vicki..
.
.
.
Och en  textbit på detta!
Lil Wayne – Mirror
.
I see the change; I see the messageAnd no message coulda been any clearerSo I'm starting with the man in the...
ψΔςΜ↑η€



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0