Reflektionskort:)

ψΔςΜ↑η€
.
Har glömt att lägga ut dagens reflektionskort så jag lägger ut alla på en gång;)
.
24/5
Morgontur med inlines till Tylesand & tebax! Härlig start på en arbetsdag!
.
25/5
Ute på härlig morgontur på inlines med Hansson:)
Tanten till höger?
.
26/5
Härligast denna dag var när jag såg checken som AIK fått till tjejlaget som jag skapat:D här är halva laget.
.
27/5
Hur härligt är det när man kan ligga i sin stationspark å sola med reggae på högsta telefonvolym!?!
.
28/5
Salladsbaren på Maxi- Tack för att du finns♥
Efter denna lunch blev det inlines och Wiky på cykel:)
.
30/5
Ibland funderar jag på varför jag skaffade katterna pga pälsen bl.a! Men jag är ändå glad att jag har dom:) mina aristocats♥
.
31/5
När jag parkerat bilen efter träningen så ville jag inte gå ur bilen.. Satt här och tänkte samtidigt som jag lyssnade på fåglarnas kvällskvitter:) jag kommer sakna Röda faran när jag gör mig av med henne:/ vi har vatt med om mkt tillsammans.. T.ex när Hansson körde på tankstationen påväg upp till segelbåten! Härligt minne:)
.
1/6
Satt upp staket för backstage tältet som ska va på Andersbergsfestivalen i morrn:)) Älskar mitt jobb!!:D
.
2/6
Andersbergsfestivalen Äääälskar den:D
Detta är sista bandet-Andra generationen:)) så fort dom börjar spela sätter ALLA igång och dansar olika kulturella danser i ringar, men Albansk dans ligger högst på listan! Inget jag missar! Ungdomarna tycker d är skitkul att jag är med och dansar:)
.
3/6
Att vara med familjen är total lycka!! Att bara sitta och softa och snacka skit! Ni gör min dag♥
.
4/6
Agera starthjälp med pärlan! haha
Deffinitivt dagens!
Foto: Nu gör vi om d! Säga vad man vill om röda faran men hon ställer ta mig tusan alltid upp i vått och torrt! Här agerar hon starthjälp till Wikys batteri fattiga SAAB!
.
5/6
Gick förbi dessa härligheter vilket fick mig att tänka på gamla goa tider:) Det resulterade i ett skratt och i samma ögonblick stannade jag till, gick tillbaka några steg och tänkte: om detta fick mig att skratta mitt ute på gatan i min ensamhet så har det en given plats bland reflektionskorten!!
.
6/6
En härlig dag! Inlinestur med Marre och Olle till Tylösand där vi mötte upp Sandra, Jon, Nicke och Hanna för sommarens första Beachwolley.. Sen handla med Marre tihi.. Sen laga mat till mig och Simona:) Efter mat blev det ytterligare en tur till Tylösand med mina inlines och Simona på cykel:)
.
7/7
Gårdagens bild!
Fiira Tobbes student:) Det blev massa skratt och härlig stämning:D
Härligt sätt att träffa släkten på!
.
.
Kan inte ni börja lägga ut dagens?
Ett kort per dag där ni stannar upp och känner att- detta tillfälle är värt att sparas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0