Reflektion nr. 2

Har ju klart glömt föra in mina kort hehe
do it now!
8 Juni
Bästa denna dag var när P-nilla anlände:)♥

.
9 Juni
8 timmar med underbara systrar, johnnie, Matilda SAMT en lunch med Hansson;) hehe
.
10 Juni
Tränade småtjejerna i AB och när jag kom hem hitta jag denna bild:)
När man får lön för att träna sina töser i fotboll.. Då e man nöjd♥
.
11 Juni
Fy fan vad jag älskar mitt val av vänner!!! Bästa♥
MVG till mig och en å annan guldstjärna!!
.
12 Juni
Kanske inte är det bästa på hela dagen, men måste tilläggas att jag kraschade med mina inlines för första ggn!!
Innan dess åkte jag och Marsch på en mysig liten after work åktur som slutade med en picknick vid Nissan tillsammans med Mathew:) Efter detta va d direkt till träning där Heidi och Fia gästade♥
.
13 Juni
D e HÄRLIGT när tjejer i gänget är hemma♥ Harrys night out, ba ta nån cider ba såååå
.
14 Juni
Får ett meddelande på jobb från en av mina varbergs killar om att 3 av d skulle till Halmstad skatepark:) UNDERBART tänkte jag och lyckades sticka tidigare från jobbet för att spendera 1,5 h med dom innan träningen:)
Super härligt:D
.
15 Juni
De flesta timmar hade jag lika tråkigt som bilden visar, men då och då under dagen spelades "flytta på dig" vilket fick mig att le:)
Tack alla högtalare!
Heidis ansiktsbokande förgyllde vissa korta stunder i min seega dag!
Bilden är suddig, men hon har dedikerat en låt (flower) till oss som kollade sverige-ukraina och skrivit "till älskade vänner för att ni förgyller vardagen" en av två låtar vi dansade oss igenom på högsta volym efter matchen.. andra låten- "flytta på dig".
.
16 Juni
Denna dag var en "hann med att träffa massa folk lördag" D började med att gå på stan med Simona, sen direkt till wolley med bl.a Marsch, Thomas, Mattias, Jon och Sandra. Sen iväg på damlandslaget live på Örjans:) Därefter va det att fira Matin där vi träffade hans gäng + Kujtim och sen vidare till Viktor och de gänget:D även Wiky som hängde på.. Sen på hemvägen passa vi på att möta upp Addo för en kram och sen på lite efterfest med Simon:) En nykter fast ack så löövlie "hinna med dag" ♥
.
17 Juni
Simona is back in H-stad
.
18 Juni
AB for life;)
Både jag och min pärla passar in i AndersBerg! Här står hon med sina 3 andra BMW åk!
Sen va d första dan på Sommarverksamheten denna dag och detta är min första teckning från en av ungarna:) tihi
.
19 Juni
Efter match va d Sverige-Frankrike med laget:)
.
20-21 Juni
Lilla Yass hemma sjuk från jobbet..
.
22 Juni
MIDSOMMAR
Kolla midsommarkläder med André
Fika med häääärligt gäng!!
Sedan midsommarfirande både här och där och även där!
Fullt med folk och rörelse under hela kvällen:)
.
23 Juni
Dagen efter blev det lång soft hemma hos Hansson å Pålsson, Ut på en glidar runda i Tylöand och Fotbolls lir i parken senare på kvällen:) Till lite efter mys med mina grannar som fortsatte till allsång mellan våra dörrar i trappuppgången:) Perfekt!
.
24 Juni
Fira Coffe på båten till Köpenhamn<3
Sen hem till Tess och Jocke för lite BFF time<3
.
25n Juni
Tjejerna i fotbollslaget AIK räddade min arbetsdag! Underbara tjejer:)
Vi köpte alldeles för mkt godis och mös i 3 timmar! En hög med underbara tjejer och jag:D
Det är dessa tillfällen som påminner mig om vilket underbart jobb jag har<3
.
26 Juni
Härlig dag på jobbet! Chill efter spontanfotboll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0