lite ont i halsen, ledig...

å har tvättid idag..

igår va en konstig dag.. jag hjälpte en mörk liten kille..nere vid legot SKULLE jag säga men jag sa, nere vid negot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0.o LEGOT =S

å massa annat småkonstigt hela dagen.. skyller på min hals ;)

somnade med daniel lemma under kudden inatt - RESULTAT, somna direkt!
å började morgonen med samma karl ;P så mjuk musik, perfekt till denna soliga dagen.

beställt en ny mobil oxå - sony xperia S


har bestämt mej för att flytta hem t hstad igen. sa i höstas att jag tänkte på det och att jag skulle bestämma mej i vår.. jag har bestämt mej å drar hem igen.. lite trött på att flytta runt nu ;P
antingen plugga eller jobba.

ska ner t hstad i helgen- skönt

ska betala min räkning för surfingen snart oxå =)

nu tvätt!


en VIDEO =D haha katter e bättre än hundar ;D



å så en vår bild typ...


klart slut

Kommentarer
Postat av: Michelle

Så då blir du hallandsbo igen. :D

Vi kommer ner till påsk.. du med??

2012-03-22 @ 11:55:49
URL: http://miche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0