Sk8

ψΔςΜ↑η€
.
Jag har fått en bräda för nån vecka sen för att lära mig sk8a, men jag har endast vart ute 2 gånger!
Den står  i extremsportshörnet;) och väntar på att jag ska ta tag i mitt liv!
Killarna är ute hela tiden, men jag stannar bare inne å glor på brädfan.
Jag är lite feg för en gångs skull tor jag:/ Rädd att spräcka skallen lr något nu när jag ska iväg och surfa i sommar.
Likadant med fotbollen.. och nu när jag är rädd att skada mig gick jag haltandes hem från träningen igår.
Trevligt.
.
Har vatt ledig hela dagen i dag så det hade vatt ett yppeligt tillfälle, men ICKE!
Tråkig jäkla dag har d varit..
Vatt i stan, handlat mat och.... ja, d va d..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0